lördag 12 mars 2011

helg...

ja, var var jag.. -
Idag är det iaf lördag:

Frukost;
ägg å baconmuffin med kantarelsmör (gryymt gott) och mitt te och kokosfett.
Häromdagen var jag nästan rädd att jag inte skulle hitta mer nyponte, och tror det var samma dag trodde jag att jag hade slut på kokosfett.
Tur nog var det falsklarm på båda!

Lunch; grilladkyckling lår med fetaostsallad ( sallad, champinjoner och fetaost)
mellis efter lunch 2 bitar chokladkaka ( bakad själv via Airams recept.)

Middag;
ingen?? Eller var det de där andra två bitarna jag tog? ( av Chokladkakan á la Airam)

Igår kom jag nog knappt ihåg..
Frulle- ost å baconmuffin + te
Jobbade kort tag så lunchen blev 2 x 150gr hamburgare (vikten gick upp imorse pga det och keson+bär)
Middag blev nämligen 2x keso med bär och grädde + lite kokosflingor i sista omgången. 1 babybell blev det också innan klättringen.

2 kommentarer:

  1. Vad är OCM för något? :))

    SvaraRadera
  2. Roligt att du gillade det!
    Jag ska kika igenom din blogg lite nu, behöver lite inspiration!

    SvaraRadera