onsdag 2 mars 2011

inte hårt ännu..

Det är inte så svårt ännu.. kanske för att jag ätit köpt fryst 150gr hamburgare med smör och miniklick äppelcurrysås till. och en kryddstark, ok chilistark champinjonsås till.. eller innan..
Blev så sugen så jag åt svampsåsen innan.. iaf 3/4delar.. haha!!..

Morgondagens lunch blir en burgare och smör.
(måste komma ihåg att det e sluuut! på jobbet!)

Dagens frukost; fisken med sås som jag gjorde till middag i måndags, för jag hann inte vänta på äggen.
Det gick över förväntning fram till lunchen som påbörjades ca 40 min senare än det var planerat.
Alltså ; från kl kvart i 8 till 20 i 13= 5 timmar.. inte helt dåligt..
Min kropp ställer visserligen in sig på att ät oftare på morgonen och sedan kan man gå till .. tja vad var klockan när vi satte i oss middagen?
Kvart i 9 på kvällen?
8 timmar senare e inte helt fel det heller.
Inga mellanmål heller.

Svammel svammel!
Däremot blev det ju chokladmousse igen.....

Som ni ser är det inte riktigt hårt ännu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar